БРЕНД
NEW BALANCE е американска компанија, со традиција подолга од 100 години. На почетокот, производството беше исклучиво по нарачка, продажбата беше бавна и брендот не беше добро познат. На денот на Бостонскиот маратон во 1972 година, Џим Дејвис ја купи компанијата и оттогаш започна нејзиниот брз развој. Популарноста на трчањето како хоби постојано расте, а компанијата ја продолжи својата посветеност на индивидуалните карактеристики на тркачите, продолжувајќи да нуди различни модели. New Balance беше првиот што користеше единствени броеви за нивните модели, наместо имиња. Бројката го дефинираше типот на моделот, активноста за која е дизајниран и дали моделот е изграден заради стабилност или брзина. Во 1976 година беше лансиран 320, првиот модел на оваа марка, кој го имаше сега познатото лого „N“. Тој беше прогласен за модел број 1 на пазарот на чевли за трчање и оттогаш прави глобален пробив. Денес, New Balance е мултинационална корпорација која произведува обувки и облека, вклучувајќи специјализирани производи за спортови како фудбал, крикет, кошарка и велосипедизам. Мисијата на брендот не е да биде најпопуларен туку најдобар, а тие наведуваат дека целта им е да ни помогнат да ги постигнеме нашите цели.