Најчесто поставувани прашања
КОНТАКТ ЦЕНТАР – Подршка на корисници
Како можам да ги добијам информациите кои ми се потребни ?
Почитувани, потребните информации можете да ги добиете со јавување во нашиот контакт центар 02-3070176. Оваа услуга е бесплатна. Можете исто така да не контактирате преку разговор на нашата facebook страна или преку е-пошта [email protected].
Кое е работното време на контакт центарот?
Почитувани, работно време на контакт центарот е во работни денови од 09 до 16 часот и сабота од 09 до 14 часот. Не работиме во недела.
Дали кај вас можам да добијам информација за продавниците во Црна Гора?
Почитувани можеме да ви дадеме информации за сајтот www.djaksport.com наменет за пазарот на Северна Македонија, како и за малопродажните објекти во нашите земји. Доколку сте од Црна Гора, Србија или Босна можете да нарачате на сајтовите наменети за тој пазар или за додатни информации обратете им се на колегите од тие земји.
- Црна Гора - www.djaksport.me контакт центар +382 68/007-003, [email protected]
- Србија - www.dsport.com контакт центар 0800 100505, [email protected]
- Босна и Херцеговина - www.djaksport.ba контакт центар +387 55/490-170, [email protected]
МАЛОПРОДАЖНИ ОБЈЕКТИ
Какво е работното време на вашите продавници?
Почитувани, нашите продавници за малопродажба немаат исто работно време. На самиот сајт , во одел продавници, можете да проверите кое е работно време за продавницата која ви е потребна. Само кликнете на местото и адресата на продавницата и ќе ви бидат прикажани работното време во работните денови, сабота и недела. Ако ви е полесно, јавете се на нашиот контакт центар и операторот ќе ви ги обезбеди потребните информации.
Како може да ја добијам директно прдавницата во Кавадарци? Каде на сајт се наоѓаат броевите на секоја продавница?
Почитувани колегите во продавници се посветенни на посетителите и се грижат за производите, така да немаат контакт телефони. За сите прашања, информации, пофалби и евентуални примедби на располагање ви се операторите на контакт центар , кои можете да ги контактирате на 02-3070176, на социјални мрежи или е-маил [email protected].
Дали цените во продавниците се исти како и цените на онлајн страницата?
Почитувани, попустите односно цените прикажани на страницата се однесуваат исклучиво за нарачки преку страницата. Онлајн продавницата е специјална продажна единица и акциите на страницата и во продавниците често се разликуваат. Ако сакате да купувате во некоја од нашите продавници, користете ги акциите што се актуелни во продавницата и кои ви ги презентираат нашите вработени.
Дали можете да го пратите производот што ми треба во друга продавница?
Почитувани, за жал, ова не е можно веќе долго време, затоа што трансферите помеѓу дуќаните се откажани.Сите производи кои ве интересираат, а не се достапни во продавницата во која обично пазарувате, може да ги нарачате како онлајн нарачка и истата да ви пристигне на домашна адреса. Рок на испорака е од 3-5 работни денови.
Купив јакна за дете, но таа е мала, што можам да направам ?
Почитувани, ако ја менувате само големината на производот, замената можете да ја направите во која било од нашите продавници со фискална сметка, доколку е купена од продавница или со фактура доколку е купена преку интернет продавница.
Добив тренерка купена од вас како подарок. Имам сметка и сакам да ја заменам за патики. Дали можам да го сторам тоа во која било продавница?
Почитувани, доколку сакате да го замените купениот производ со друг, потребно е да ја посетите продавницата каде е што е купец производот. Поради изработка на налог за корекција, не постои можност да се изврши замена во било која наша продавница.
Преку вашата интернет продавница му купив на брат ми дрес , но не му одговара. Во кој рок можам да извршам замена и да ми вратите средства?
Почитувани доколку сте во можност можете директно во некоја од нашите продавници да ја извршите замената . Доколку не сте во таква можност треба да се јавите во нашиот контакт центар , да ви најавиме замена преку курирска служба па кога ќе стигне производот кај нас ве контактираме и ја вршиме замената или ви пополнуваме налог за поврат средства. Замената може да ја извршите во рок од 14 денови . Поврат на средства се врши според законски одредениот рок не повеќе од 14 дена .
Како да знам какви големини се нудат?
Почитувани на сајтот е прикажана целата понуда. До сликата на секој производ , од десна страна се прикажани сите големини. Кога со курсорот ќе застанате на избраната големина и квадратчето ќе поцрвене ,ќе ви се прикаже и европската големина . Големините кои не се прикажани за жал ги немаме достапни. Доколку сме добиле табела за големини од произведувачот истата ќе се прикаже .
Доколку сакате да ја посетите продавницата во која е достапен производот , само одберете големина , па кликнете на пронајди во продавница и ќе ви се прикажат сите продавници каде што е достапен тој производ.
Се случува страницата да посочи дека моделот по големина што ми треба е достапен во одредена продавница, но кога ќе одам таму, излегува дека тоа не е точно. Како можам да бидам сигурен?
Почитувани, страница се ажурира 5 пати во текот на секој ден. Нагласените податоци се последни достапни. За жал, не е можно да се ажурира страницата во секое време, по секоја направена продажба во нашите продавници или по секоја нарачка добиена преку страницата. Поради оваа причина, на дното на страницата е објавено известување дека не гарантираме дека сите информации се целосно точни. Се разбира, секогаш имате можност да го нарачате посакуваниот производ и истиот да биде доставен до вашата домашна адреса.
Кои се опциите за плаќање во вашите продавници?
Почитувани во малопродажните објекти на Д-Спортска опрема, покрај готовина, можно е и плаќање на одложено, како што следува:
- Преку административна забрана, на 5 месечни рати, доколку вашата компанија има договор за деловна соработка со Д-Спортска Опрема
- Со кредитни картици на рати, на Стопанска Банка и НЛБ Тутунска Банка ( на 6 рати доколку се работи за производи кои се на попуст и на 12рати доколку се работи за производи кои се без попуст
- Со DINERS картица на 6 рати со 1% камата
Сакам да пазарам кај вас преку административна забрана. Бидејќи имам картичка за синдикална , дали тоа значи дека можам само да дојдам во продавница со неа, без останатите обрасци?
Почитувани, доколку сакате да пазарувате преку административна забрана, мора да понесете формулари, пополнети и заверени од овластено лице од вашето сметководство, не постари од 15 дена, лична карта и синдикална картица кога одите до продавницата. За жал, купувањето не е можно без еден од горенаведените документи.
Како можам да рекламирам производ купен во продавница?
Почитувани имате законско право да поднесете рекламација. Ако производот го имате купено во некоја од нашите продавници, неопходно е производот заедно со фискалната сметка да го однесете во продавницата. Ако се работи за обувки потребно е да ги исчистите убаво пред да ги рекламирате. Колегите ќе го примат производот, ќе пополнат рекламационен лист и ќе го проследат производот до комисија. Најдоцна во рок од 8 дена ќе бидете известени дали е одобрена рекламацијата или не.
Треба да поднесам рекламација за патики кои се купени во продавница која не е во моето место на живеење. Како да го направам тоа?
Почитувани, за производ купен во една од нашите продавници за малопродажба, потребно е да поднесете рекламација во продавницата каде што е извршено купувањето. Доколку не можете лично да ја поднесете рекламацијата, тоа можете да го направите по пошта. Во тој случај, испечатете копија од формуларот за рекламација од нашата веб-страница (се наоѓа во делот за купување, формулари, прописи, законски одредби) и пополнете го горниот дел каде што пишува да го пополни клиентот. Покрај формуларот за приговор и предметот што го рекламирате, мора да испратите и фискална сметка/или фактура доколку е производ купен онлајн како доказ за купување. Спакувајте сè заедно и испратете го на малопродажната адреса на фактурата. Ако се сомневате во адресата, јавете се во контакт центарот за да може операторот да ви помогне. Штом пакетот стигне до нашите колеги, истиот ќе биде проследен до комисијата на разгледување, а за исходот од рекламацијата ќе бидете известени најдоцна 8 дена по добивањето на пакетот.
Треба да рекламирам производ што е купен во вашата продавница, но не можам да ја најдам сметката. Што да правам, бидејќи сè уште имам право да рекламирам?
Почитувани за да поднесете рекламација мора да поседувате фискална сметка доколку производот е купен од продавница. Доколку производот е купен онлајн јавете се во нашиот контакт центар па колегите ќе ви помогнат и ќе ви пратат фактура на маил од вашата нарачка .
САЈТ
Како да знам кои големини се достапни ?
Почитувани ,целосната понуда е прикажана на страницата. До сликата на секој производ, десно, имате избор на достапни големини. Прикажани се големини во САД. Кога ќе го поставите курсорот на квадратот со број и ќе се претвори во црвена боја, европската големина ќе биде прикажана во загради. Големините што не се прикажани, за жал ги немаме во залиха.
Имате модел кој ми се допаѓа на веб-страницата, но го немате мојот број. Дали има можност да ми нарачате?
Почитувани, сè што имаме да понудиме е истакнато на нашата веб-страница. За жал, нема можност да испорачаме големина што ја немаме во нашата понуда, ниту пак постои можност да ја нарачаме за вас.
Може ли да пребарувам на страницата за она што го нудите за одредена големина, на пр. број 44?
Почитувани, прво треба да го изберете вашето пребарување врз основа на тоа дали сакате машки, женски или детски модел. После тоа, користете ги филтрите што ви се нудат лево. Пребарувањето можете да го приспособите по големина, но и по боја, бренд, спорт за кој е наменет.
Која е должината на ѓонот?
Соодветните податоци обезбедени од производителот се достапни на веб-локацијата, во делот ТАБЕЛА НА ГОЛЕМИНИ. Совет е при изборот да не се потпирате само на должината на шарата, туку и на европскиот број, а доколку нарачаниот број не ви одговара, можете да го замените во најблиската продавница или да се јавите во контакт центарот и ние замената ќе ја организираме преку курирска служба.
Како да изберам соодветна големина на тренерка, кога веб-страницата не ги покажува димензиите или обемот и должината на нозете и горниот дел?
Почитувани, сите информации што ги добивме од производителот се означени на страницата во делот ТАБЕЛА ЗА ГОЛЕМИНИ. Доколку оваа информација не е нагласена, за жал, не ја добивме од производителот. Совет е да го засновате вашиот избор на големината што обично ја купувате. Секако, доколку тоа што сте го нарачале не ви одговара, можете да го замените во најблиската продавница или да се јавите во контакт центарот, така што операторот ќе ја организира замената преку курирската служба..
Најдов еден пар патики што ми се допаѓаат, но воопшто нема понудени големини. Како да знам дали го имате мојот број?
Почитувани , очигледно баравте на Гугл, пави се отвара страница со модел кој претходносме го имале. За жал, ако нема понудени големини, тоа значи дека веќе го немаме тој модел . Погледнете ги другите модели во нашата понуда.
Нарачки
Како може да нарачам од сајтот?
Производите наведени на страницата може да се нарачаат на неколку начини.
Првиот е нарачување директно на страницата. Имате можност да креирате нарачка како ГОСТИН или да се регистрирате како клиент на страницата и да креирате нарачка од вашата сметка.
Можете да нарачате со повикување на контакт центарот на телефонскиот број 02 3070176. Операторите ќе запишат кој производ го сакате и деталите за испорака. Во тој случај, ве молиме подгответе ја точната шифра за производот што е прикажан на страницата за да може операторот да нарача што сакате..
Третиот начин е да ни ја испратите вашата нарачка по е-пошта [email protected]. Во тој случај, ве молиме испратете ни ги потребните податоци за да може да се реализира вашата нарачка:
- Шифра на производ
- Големина
- Количина
- Име и презиме на примач
- Адреса за испорака
- Мобилен контакт телефон
Кои предности ги имам ако нарачам како регистриран клиент?
Почитувани, доколку се регистрирате како клиент на страницата, имате можност да ја следите обработката на нарачката на вашиот налог, бидејќи се е запишано во историјата на купување. Многу важна предност е тоа што можете да ја искористите удобноста на членството во клубот за лојалност или поврзете ја вашата Đak картичка со налогот на веб-страницата, која ви ја дава картичката во електронска форма и заработете поени прикажани на веб-страницата во моментот на нарачување на избраните производи. Исто така, во секое време имате преглед на моменталната состојба на поени на картичката.
Кога сакам да се регистрирам на страницата, ми бара да ги внесам мојата е-пошта и лозинката. Дали тука треба да ја запишам лозинката од мојот е-маил?
Почитувани треба да осмислите лозинка која ќе ви служи за логирање на нашиот сајт.
Регистриран сум на страницата и се обидувам да се логирам, но постојано добивам одговор дека адресата на е-пошта што ја користам не е во вистинскиот формат
Почитувани, доколку користите мобилен телефон како уред преку кој пристапувате до вашата сметка, често се случува да оставате празно поле пред или по адресата на е-пошта. Тоа не е видливо на прв поглед, но системот го препознава и поради оваа причина добивате одговор дека адресата не е во вистинскиот формат. Треба да го поставите курсорот на почетокот и да избришете сè пред и на крајот од адресата и да избришете сè после и нема да има повеќе проблеми со најавувањето.
Се регистрирав на страницата и сакам да нарачам некои производи. Сепак, моето место не е понудено во списокот на градови за испорака. Како да нарачам?
Почитувани, ако вашето место на живеење не е на списокот со понуди, изберете го најблиското место и напишете го името на вашето место во делот информации важни за испорака.
Регистриран сум на страницата, но ја заборавив лозинката. Можете ли да ми помогнете?
Почитувани, треба да отидете во полето за апликација и да ја изберете опцијата заборавена лозинка. Ќе добиете линк до вашата е-пошта преку која можете да ја промените вашата лозинка.
Кој е минималниот износ на нарачката за бесплатна достава?
Почитувани, се што се нуди на страницата може да се нарача за доставување на вашата адреса и нема минимална сума за нарачка. Доколку вкупната вредност на вашата нарачка е над 2990,00 денари, трошоците за испорака се на товар на Д Спортска Опрема. За нарачки со вкупна вредност до 2990,00 денари, трошоците за испорака се 150,00 денари.
Не можам да ја завршам нарачката бидејќи бара ПРОМО КОД. Можете ли да ми кажете која е?
Почитувани ПРОМО КОД внесуваат клиентите кои го добиле преку Newsletter, од компанијата чии услуги ги користат, од работодавачот... Доколку го немате истиот, игнорирајте го фактот дека е побарано негово внесување и изберете ја опцијата заврши купување, за да продолжите на следниот чекор.
Како да знам дека добро сум нарачал?
Почитувани, доколку нарачавте нешто директно од нашата веб-страница, доказ дека сте нарачале правилно е потврдата што пристигнува во вашата е-пошта, како ПОДАТОЦИ ЗА НАРАЧКАТА. Можете повторно да проверите дали сите информации што ги наведовте се точни, а исто така ќе добиете идентификациски број на нарачката.
Ако потврдата за нарачката не е пристигната во вашето сандаче INBOX, проверете ги вашите SPAM или JUNK кутии, каде што добивате непотребна пошта. Ако не сте ја добиле е-поштата, тоа значи дека сте прескокнале чекор и нарачката не била точна. Вратете се на страницата и проверете дали избраната ставка се уште е во количката. Ако е така, отворете ја количката и повторете ги останатите чекори.
Друг начин да проверите дали нарачката била успешна е да отидете на вашиот профил на нашата страница и да го изберете делот ИСТОРИЈА во паѓачкото мени. Сите нарачки направени на таа сметка се евидентираат таму.
Не можам да ја завршам нарачката на страницата. Одам на полето за потврда и тоа постојано ме враќа на истото. Подолу пишува да се намали количината, но тоа е невозможно, бидејќи се обидувам да порачам само едно парче. Што да правам?
Почитувани, Вие се обидувате да нарачате производ за кој веќе имаме добиено онолку нарачки колку што имаме на залиха. За жал, не е можно да се ажурира страницата во секое време, по секоја примена нарачка. Фактот што страницата не ви дозволува да ја завршите нарачката ве спречува последователно да бидете информирани дека го немаме нарачаниот производ за испорака. Ќе се отстрани од страницата при следното ажурирање на страницата. Најдобро е да го избришете тој производ од кошницата и да изберете друг производ од нашата понуда.
Како можам да бидам сигурен дека нема да добијам оштетен производ??
Почитувани Д Спортска Опрема , од чија веб страна порачувате, е на нашиот пазар долги години и ги гарантира сите испораки од онлајн продавницата. Секој производ се проверува пред пакување и испорака на адресата на купувачот. Доколку се случи да не сте задоволни со производот или да забележите дефект што го пропуштивме, можете да контактирате со колегите во најблиската продавница или да се јавите во контакт центарот и ќе организираме замена или враќање.
Нарачав синоќа преку веб-страницата, но сфатив дека ми треба поголем број. Можете ли да го промените тоа?
За жал, не можеме да ја промениме вашата нарачка. припремете ид број на нарачка, јавете се во контакт центарот и операторот ќе провери до каде е вашата нарачка. Доколку има можност ќе ја откажат нарачката, за да направите нова. Во спротивно, нагласуваме дека во рок од 14 дена купениот производ можете да го замените за различна големина или модел во која било наша продавница или со помош на оператор во контакт центарот.
Направив две нарачки преку вашата веб-страница, па ме интересира дали можете да ги комбинирате и да ми ги испратите на адресата?
За жал, не е можно да се комбинираат две нарачки. Важно е да се нагласи дека лесно може да се случи ситуација кога сте нарачале 2 производи на една нарачка, но производите не се испорачуваат заедно. Тоа е затоа што се случува едниот производ да биде испратен од нашата продавница во Скопје, а другиот од продавницата во Струмица..
Доколку износот на секоја ваша нарачка е поголем од 2990,00 денари, трошоците за испорака се на товар на Д Спортска Опрема, па се надеваме дека тоа не ви претставува проблем. Доколку износот за поединечна нарачка е помал од 2990,00 денари, ве молиме подгответе ги ид броевите на двете нарачки и јавете се во контакт центарот за да може операторот да го провери статусот. Доколку постои можност и двете да се откажат, операторот ќе ја откаже нарачката и потоа ќе создаде нова нарачка.
Нарачав два производи преку веб-страницата вчера и двете се на потврдата за нарачката што ја добив од вас. Сепак, денеска бев известен дека очекувам да добијам само еден производ. Дали тоа значи дека нема друг??
Почитувани, често се случува, кога ќе нарачате неколку производи на една нарачка, да ги немаме сите производи на едно место. Како што е завршена обработката на нарачката за секој артикал, се прави фактура, пакетот се предава на курирската служба за испорака и ви се испраќа известување. Штом ќе заврши обработката на нарачката, ќе добиете известување и за другите производи.
Важно е да се нагласи дека, доколку имате достава, таа останува иста, без разлика дали сте нарачале еден или повеќе производи и без разлика колку пакети се испорачани на вашата адреса се додека се од една иста нарачка доставата е пресметана само на една фактура. Доколку немаме ниту еден од нарачаните артикли, ќе ви испратиме известување за да знаете да не очекувате испорака.
Дали може и како можам да откажам нарачка?
Почитувани, доколку сте се предомислиле за нарачката што сте ја направиле кај нас, треба да го подготвите ид број на нарачката и да се јавите во нашиот контакт центар. Операторот ќе провери дали е можно да се откаже нарачката. Нема временско ограничување во кое можете да го направите ова, но ве молиме контактирајте не што е можно поскоро, бидејќи често обработката на нарачката се завршува во рок од неколку часа и пакетот се предава на курирската служба, па откажувањето тогаш е невозможно
Нарачав патики и тренерка од вашиот сајт. Сепак, се предомислив и сакам да нарачам само патики. Можете ли да ја откажете тренерката?? Почитувани, доколку сте се премислиле за некој производ на нарачката, треба да го подготвите ид бројот на нарачката и да се јавите во нашиот контакт центар. Операторот ќе провери дали е можно да се откаже една производ. Нема временско ограничување во кое можете да го направите ова, но ве молиме контактирајте не што е можно поскоро, бидејќи често обработката на нарачката се завршува во рок од неколку часа и пакетот се предава на курирската служба, па откажувањето тогаш е невозможно . Важно е да се нагласи дека во случај на откажување на еден производ од нарачката, доколку вкупната вредност на вашата нарачка се намали на сума под 2990,00 денари, автоматски ќе се пресметаат трошоците за испорака во износ од 150,00 денари.
Патиките ги нарачав на страницата пред една недела, но се уште не пристигнаа, а никој не ми се јави. Што е со мојата пратка??
Сите известувања поврзани со нарачките преку веб-локацијата ќе бидат испратени на е-поштата што ја наведовте при регистрацијата или при поставување на нарачката. Вообичаениот рок за обработка и испорака на нарачката е 1 до 2, максимум до 5 работни дена, а доколку производот се уште не ви е испорачан, најверојатно веќе го немало на залиха или колегите при пакување забележале оштетување на производот, Ве молиме проверете ја вашата е-пошта, како и фолдерите spam/junk, бидејќи често има известувања. Ако ви е полесно, подгответе ид број на нарачката, јавете се во контакт центарот и операторот ќе ви ги изврши проверките.
Кога го нарачав производот на вашата веб-страница, пишуваше дека е достапен, но сега добивам известување дека предметот не е достапен за испорака. Како тоа ?
Почитувани, нашата веб-страница се ажурира неколку пати на ден. За жал, не е можно да се ажурира во секое време, по секоја нарачка или купување во нашите продавници. Поради оваа причина, на нашата веб-страница има и известување на дното на страницата кое вели дека сите прикажани производи се дел од нашата понуда, но не значи дека се достапни во секое време. Сите нарачки се обработуваат по редоследот по кој клиентите нарачуваат, се додека го имаме на залиха она што е побарано. Исто така, може да се случи при проверка на производот, колегите да утврдат дека производот е оштетен и затоа не е за испорака..
Нарачав два производи од веб-страницата и износот на нарачката е над 2990 ,00, така што доставата е бесплатна. Сега добив известување дека немате еден производ . Дали тоа значи дека ќе платам за испорака, бидејќи цената на артиклот што го имате е помала од 2990,00 денари? Почитувани, со оглед на тоа што не е ваша вина што нема некој производ и сумата на нарачката е помала од 2990 денари, доставата ќе биде бесплатна.
Добив известување дека производот што ми се допаѓа и е нарачан не е достапен за достава. Меѓутоа, кога ќе ја посетам страницата, сè уште ми вели дека ја имате на залиха. Дали треба да направам нова нарачка??
Почитувани, доколку добивте известување дека производот што сте го нарачале не е достапен за испорака, тогаш тоа е точно. Причината зошто сè уште може да се најде на веб-страницата е тоа што сè уште е на залиха, но е или на резервација за клиент или на резервација на предфактура или при пакување е забележано оштетување. Затоа ве советуваме да погледнете и други модели од нашата понуда.
НАЧИН НА ПЛАЌАЊЕ
Кои се опциите за плаќање во вашите продавници??
Покрај готовина, можно е и плаќање на одложено во продавниците на Д Спортска Опрема:
- преку административна забрана, за рок на отплата до 5 месечни рати доколку вашата компанија има договор за деловна соработка со Д Спортска опрема
- на рати со кредитни картици
- со Diners , со 1% камата
Сакам да пазарам кај вас преку административна забрана. Бидејќи имам синдикална картица, дали тоа значи дека можам само да дојдам во продавница со неа, без обрасците што ги поднесував?
Почитувани, доколку сакате да пазарувате преку административна забрана, мора да понесете формулари, пополнети и заверени од овластено лице од вашето сметководство, не постари од 15 дена, лична карта и синдикална картица кога одите до продавницата. За жал, купувањето не е можно без еден од горенаведените документи.
?
Ако нарачам од страницата, како можам да платам?
Почитувани, доколку нарачувате еден од производите од нашата веб-страница, можете да го изберете следниов начин на плаќање:
- готовина при достава или при подигање од курирска служба, што значи плаќање само во готово
- платежни картици Visa, MasterCard, Maestro i American Express одобрени од страна на банката за интернет плаќање
- Diners со 1% камата , со тоа што не можете да изберете на колку рати
Дали е можно да нарачате некои артикли од страницата и да ги платите со административна забрана?
Почитувани Д Спортска Опрема уште нема таква можност за плаќање на сајт преку административна забрана.
Како може фирмата во која работам да склучи договор со вас и вработените да купуваат преку административна забрана?
Почитувани, за да можат вработените да платат преку административна забрана, потребно е компанијата или синдикатот да имаат склучено договор за деловна соработка со Д Спортска Опрема . Во случај да немаме договор за соработка, сопственикот, менаџерот на компанијата или претставникот на синдикатот може да го препрати барањето на е-поштата [email protected]. Во барањето потребно е да се наведе називот со кој е регистрирана фирмата во ЦР (Централен регистар), ЕДБ (даночен матичен број), регистарски број и број на вработени.
Како можам да бидам сигурен во безбедноста на плаќањата со картички на страницата?
Почитувани безбедност на податоците при купувањето ја гарантира процесорот за платежни картички на Банката НЛБ, така што комплетниот процес на плаќање се врши на веб-страницата на банката. Деталите за платежна картичка во ниеден момент не се достапни на нашиот систем. Ако имате Visa, MasterCard или Maestro платежна картичка одобрена од банката издавач за онлајн плаќање, изберете го овој начин на плаќање. Откако ќе го потврдите налогот за купување, ќе бидете пренасочени на веб-страницата на банката. На веб-страницата на банката ги внесувате податоците од платежната картичка и вршите плаќање. Доколку трансакцијата е успешна, ќе бидете вратени на нашата страница со известување дека плаќањето е успешно завршено. Во случај да не успее плаќањето, ќе бидете вратени на нашата страница со информации за неуспешното плаќање и ќе можете да го повторите плаќањето или да изберете друг начин на плаќање. Доверливите информации се пренесуваат преку јавната мрежа во заштитена (шифрирана) форма со помош на протоколот SSL и PKI системот, како актуелна најсовремена криптографска технологија. Од безбедносни причини, информациите за вашата платежна картичка се видливи за банката само како процесор за картички. Веб-страницата на банката е заштитена и безбедна за овој начин на плаќање.
Избрав да платам со картичка и потоа добив известување дека предметот не е достапен за испорака. Кога ќе ми се вратат парите на сметката?
Почитувани, кога ќе го изберете начинот на плаќање со картичка, на вашата сметка се резервирани средства во износ од вашата нарачка. Само кога ќе ја завршиме обработката, ќе потврдиме дека го имаме она што го сакате на залиха и ќе ја направиме фактурата, се врши плаќањето. Доколку не е можно да се изврши испораката, ве известуваме за тоа, како и банката да ја откаже резервацијата на средствата за да можете да располагате со вашите пари.
Дали се врши конверзија на валута при плаќање со платежни картички?
Сите плаќања ќе се вршат во денари (мкд). Доколку плаќањето се врши со платежни картички издадени од странски банки, износот на динарот на трансакцијата ќе се претвори во вашата валута според курсот на Народната банка на Северна Македонија. При дебитирање на вашата платежна картичка, веќе конвертираниот износ ќе се претвори во вашата локална валута, според курсот што го применуваат операторите на платежни картички. Поради гореспоменатите конверзии, можно е да има мала разлика во цената што се наплатува од цената прикажана на нашата веб-локација.
ИСПОРАКА
За колку време е испораката на нарачка?
Вообичаениот рок за обработка и испорака на нарачката е 3 до 5, работни дена. За жал, не можеме да го одредиме точниот ден и време на испорака, бидејќи не зависи само од нас туку и од курирската служба. Во секој случај, можете да се јавите во контакт центарот и операторот ќе провери и ќе ви даде попрецизни информации до каде стигнала вашата нарачка. Доколку сте ја направиле нарачката преку веб-страницата, ве молиме подгответе го ID-бројот на нарачката.
Важно е да се нагласи дека кога курирската служба ќе го подигне пакетот од нас, ќе добиете SMS известување со бројот на вашиот пакет. Испораката е обично во текот на следниот ден.
Колку ја наплаќате испораката?
Почитувани, доколку вкупната вредност на вашата нарачка е над 2990,00 денари, трошоците за испорака се на товар на Д Спортска Опрема. За нарачки со вкупна вредност до 2990,00 динари, трошоците за испорака се 150,00 денари.
Доколку по креирањето на нарачката чија вкупна вредност е над 2990,00 денари, што значи дека доставата е бесплатна, откажете купување на производ со што вкупната вредност на нарачката се намалува на сума под 2990,00 денари, трошоците за испорака автоматски ќе се пресметаат во износ од 150,00 денари.
Која курирска служба ја врши испораката?
Почитувани, ние соработуваме со курирската служба Еко Логистик, која испорачува во работните денови од 8 до 16 часот. На денот на испораката ви праќаат SMS или Viber известување, за да се уверат дека на адресата има лице кое може да го подигне пакетот.
Доколку при подигнувањето на пратката од курир забележите дека има оштетување на пакетот или ако има несовпаѓање во износот на плаќањето, ве молиме одбиете да ја прифатите парцелата и веднаш јавете се во контакт центарот за да може операторот да ја изврши потребните проверки и корекции доколку е потребно.
Дали може да се достави после 12 часот? Никој не е дома пред тоа?
Почитувани, како што видовте при нарачката, за жал не можеме да го наведеме точниот ден и време на испорака. Со потврдување на нарачката, се согласувате со условите и условите за испорака. Кога курирот ќе ве контактира, проверете директно со него дали може да ви достави пратка во време кое вие ќе го изберете.
Испорака само попладне ми одговара. Дали е тоа можно?
Почитувани, ние соработуваме со курирската служба Еко Логистик, која испорачува во работните денови од 8 до 16 часот. Поради оваа причина не може да ви ја достават пратката попладне.
Што ќе се случи ако не сум на адресата кога ќе пристигне курирот?
Почитувани, пред да пристигнете на вашата адреса, курирот ќе ве контактира на телефонскиот број што го наведовте при креирањето на нарачката. Во оваа прилика можете да се договорите да ја одложите испораката за следниот ден. Доколку нема никој на адресата следниот ден, пакетот ќе ни биде вратен.
Може ли да го отворам пакетот и да го пробам тоа што го нарачав, па ако не одговара веднаш да го вратам на курир?
Почитувани, за жал, такво нешто не е можно. За да може курирот да ви го достави пакетот, потребно е однапред да го наплатите. Доколку нарачаното не ви одговара, можете да ги контактирате колегите во најблиската продавница или да се јавите во контакт центарот.
Ми се допаѓаат производите што ги имате на вашата страница. Може ли да нарачам достава надвор од Србија?
Почитувани, ние сме во можност да испорачаме производи нарачани на страницата www.dsport.mk истите ги испорачуваме исклучиво на територија на Северна Македонија.За нарачки направени на други сајтови може да се обратите на следниве маилови и контакти:
- Crna Gora - www.djaksport.me kontakt centar 068/007-003, [email protected]
- Србија - www.djaksport.com kontakt centar 0800100505, [email protected]
- Bosna i Hercegovina - www.djaksport.ba kontakt centar 055/490-170, [email protected]
Може ли да нарачам нешто од страницата и да ви биде доставено до вашата продавница во мојот град?
Почитувани, доколку нарачувате некој од производите од нашата веб-страница, за жал не можете да ја наведете адресата на нашата продавница како адреса за испорака. Можете да ја наведете вашата домашна адреса или адресата на вашето работно место, односно онаа каде што некој ќе може да плати и да ја земе пратката што е за вас.
ЗАМЕНИ И ПОВРАТИ
Пристигнаа патиките што ги порачав, но големината не ми одговара. Може ли да заменам?
Почитувани, секако дека можете да го замените производот што сте го нарачале преку интернет, под услов производот да не е користен и да е во оригиналното пакување. Замената можете да ја извршите во рок од 14 дена од денот на приемот на пакетот.
Најефикасен и најбрз начин е да ја посетите најблиската продавница на Д Спортска Опрема, донесете го производот што не ви одговара и фактурата што е испорачана со производот, а нашите колеги ќе ви помогнат.
Доколку имаат модел и големина што ви одговара, ќе ви го заменат на лице место, во тој случај замената е бесплатна.
Доколку колегите го немаат соодветниот производ на залиха, ќе го нарачаат од продавницата каде што е достапен и ќе биде доставен на вашата адреса во рок од неколку работни дена. Во тој случај вие ги сносите трошоците за испорака кои изнесуваат 150,00 денари.
Ако не можете да посетите една од нашите продавници, можете да ни испратите барање за замена на [email protected] и ќе ви биде испратен мејл кој треба да се пополни и врати, за да се организира размената преку курирска служба
Исто така, постои можност да се јавите во нашиот контакт центар и операторот ќе договори да дојде курирска служба и да го земе производот што не ви одговара и потоа ќе ви испратиме замена што ќе ја одберете.
Во случај на замена на нарачаниот производ преку курирската служба, трошоците за преземање на производот што се менува и испораката на замената паѓаат на товар на купувачот, кои изнесуваат вкупно 150,00 динари, а замената може да трае од 7 до 10 дена.
Ве молиме, не го испраќајте предметот што сакате да го замените самоиницијативно, туку само во договор со вработените.
Дали може да се врати како што е нарачано?
Почитувани, ако не ви се допаѓа производот што го нарачавте и не сакате ништо друго за замена, можете да го вратите и ние ќе ви ги вратиме парите. Се подразбира дека можете да го вратите производот само неискористен, во оригиналното пакување. Можете да направите враќање во рок од 14 дена од добивањето на пакетот.
Најефикасен и најбрз начин е да ја посетите најблиската продавница на Д Спортска Опрема, донесете го производот што не ви одговара и фактурата што е испорачана со производот, а нашите колеги ќе ви помогнат.
Ако не можете да посетите една од нашите продавници, можете да ни испратите барање за враќање на [email protected] и ќе ви биде испратен мејл кој треба да се пополни и врати, за да се организира размената преку курирска служба.
Третата опција е да се јавите во нашиот контакт центар и ќе договориме да дојде курир и да го подигне производот.
Ве молиме, не го испраќајте предметот што сакате да го откажете самоиницијативно, туку само во договор со вработените.
Потенцираме дека парите се враќаат само со уплата на трансакциска сметка, па затоа е неопходно да се подготви бројот на сметката при посета на продавница или јавување во контакт центарот. Рокот за уплата е 14 дена.
РЕКЛАМАЦИИ
Како можам да рекламирам производ купен во продавница?
Почитувани, според важечкиот закон, имате право да поднесете рекламација за купениот производ. Доколку сте го купиле производот во некоја од нашите продавници, неопходно е производот што сакате да го рекламирате да го однесете заедно со фискалната сметка во продавницата каде што сте го купиле производот. Доколку се работи за чевли, потребно е да ги исчистите и спакувате во кутија. Оригиналното пакување не е потребно, но најдобро е да го имате во кутијата поради испраќање на преглед. Колегите ќе го добијат производот, ќе го пополнат формуларот за рекламација и ќе го проследат до стручната комисија на преглед. Најдоцна во рок од 8 дена ќе ве известат за исходот од рекламацијата, односно дали е одобрена или не.
Треба да поднесам рекламација за патики што ги купив во продавница што не е во местото каде што живеам. Како можам да го направам тоа?
Почитувани, за производ купен во една од нашите продавници за малопродажба, потребно е да поднесете рекламација во продавницата каде што е извршено купувањето. Доколку не можете лично да ја поднесете рекламацијата, тоа можете да го направите по пошта. Во тој случај, испечатете копија од формуларот за рекламација од нашата веб-страница (се наоѓа во делот за купување, формулари, прописи, законски одредби) и пополнете го горниот дел каде што пишува да го пополни клиентот. Покрај формуларот за приговор и предметот што го рекламирате, мора да испратите и фискална сметка како доказ за купување. Спакувајте сè заедно и испратете го на малопродажната адреса на фактурата. Ако се сомневате во адресата, јавете се во контакт центарот за да може операторот да ви помогне. Штом пакетот стигне до нашите колеги, ќе биде проследен до комисијата на разгледување, а за одговор од рекламација ќе бидете известени најдоцна 8 дена по приемот на пакетот од нашите колеги.
Како можам да рекламирам патики што сум ги купил на интернет?
Можете да го рекламирате артиклот што сте го нарачале онлајн во која било продавница на Д Спортска Опрема . Ако се работи за чевли, избришете ги, спакувајте ги во кутија и однесете ги до најблиската продавница заедно со фактурата што е спакувана со пратката. Колегите ќе ја добијат рекламацијата, ќе ги запишат вашите забелешки и ќе ја испратат на стручно вештачење. Најдоцна во рок од 8 дена ќе ве информираат за одговор од рекламацијата односно дали рекламацијата е оправдана или не.
Доколку не можете лично да го поднесете барањето во некоја од нашите продавници, јавете се во контакт центарот и ќе договориме курирската служба да дојде и да ги земе патиките. Во тој случај, испечатете копија од формуларот за рекламација од нашата веб-страница (се наоѓа во делот за купување, формулари, прописи, законски одредби) и пополнете го горниот дел каде што пишува да го пополни клиентот. Покрај формуларот за приговор и предметот што го рекламирате, потребно е да ја испратите и потврдата како доказ за купување. Спакувајте сè заедно, курирот ќе дојде на вашата адреса по наша нарачка и ќе го собере пакетот. Штом пакетот стигне до нашите колеги, истиот ќе биде проследен на разгледување до комисијата, а за одговор за рекламацијата ќе бидете известени најдоцна во рок од 8 дена.
Треба да рекламирам производ што е купен во вашата продавница, но не можам да ја најдам фискалната сметка. Што да правам, бидејќи сè уште имам право да рекламирам?
Почитувани, за да го примаме производот како рекламација, согласно Законот за заштита на потрошувачите, потребно е вие како клиент да доставите фискална сметка.
Одобрена ми е рекламација за патиките, па ме интересира дали можам да набавам други патики и која цена се пресметува ако доплатам, моменталната цена или цената која била кога ги купив патиките?
Почитувани, кога го менувате купениот производ или имате одобрена поплака, цената што сте ја платиле или цената при купувањето, без разлика дали моменталната цена е пониска или повисока од цената на фискалната сметка.
Лојалти картица Д Спортска Опрема
Како можам да добијам картица за лојалност на Д Спортска Опрема?
Можете да ја добиете лојалти картицата на два начина. Првиот е да им пријдете на колегите во која било продавница на Д Спортска Опрема и, без оглед на купувањето на кој било производ, да побарате да пополните формулар за апликација. Откако ќе го пополните формуларот за апликација, колегите ќе ви издадат картичка.
Вториот е да го пополните формуларот за апликација онлајн, на нашата веб-страница, доколку сте регистриран корисник. детално упатство како се аплицира за лојалти картица можете да погледнете на сајтот ovde. Во овој случај, картичката ја добивате во електронска форма.
Како член на клубот, редовно ќе бидете информирани за придобивките што ќе ги добивате, како и за сите акции во Д Спортска опрема.
Како можам да ја поврзам мојата картичка?
Почитувани, доколку веќе имате лојалти картица , бидејќи сте аплицирале за неа во една од нашите продавници за малопродажба со пополнување на формуларот за апликација со колегите на каса, потребно е да ја поврзете со вашата сметка на веб-страница, можете да ги видите упатствата за поврзување на картичкатаovde
Какви придобивки имам со лојалти картицата на Д Спортска Опрема?
Почитувани, секое купување носи одредени поволности, освен купувањето на одредени производи кои со одлука на Делта Спорт ДООЕЛ се ослободени од враќање на поени. Тоа се купувања со специјални картички за попуст на Д спортска Опрема (не е можно да се додадат попусти) или купувања платени преку административна забрана и преку уплатници (клиентите имаат посебни картички и добиваат посебни поволности)
Правото на трошење заработени поени се остварува на целиот асортиман. Тоа важи и за производите на акција, доколку тоа е наведено во одлуката за продажба и нема кумулација со други видови попусти (специјални картици за попуст , синдикални картици), односно можно е да се користи само еден вид попуст.
Поените заработени со купување во продавницата можете да ги искористите во рок од 24 часа, додека поените заработени со купување преку Интернет се евидентираат на 20-тиот (дваесеттиот) ден од денот на внесувањето на сметката, или штом истече законскиот рок во кој е можно враќање на купениот производ.
Поените може да се искористат најдоцна во рок од една година од датумот на купување, исклучиво во една од нашите продавници. Правото на трошење заработени поени е запрено за време на акциите во продавниците каде клиентите добиваат големо враќање на поени (поврат поголем од 20%) на картичката.
Какви придобивки имам со лојалти картицата?
Почитувани, секое купување носи одредени поволности, освен купувањето на одредени производи кои со одлука на компанијата Д Спортска Опрема се ослободени од враќање на поени како , купувања со специјални картички за попуст(не е можно да се комбинираат попусти) или купувања платени преку административна забрана и преку уплатници (клиентите имаат посебни картички и добиваат посебни поволности)
Правото на трошење заработени поени се остварува на целиот асортиман. Тоа важи и за производите на акција, доколку тоа е наведено во одлуката за продажба и нема кумулација со други видови попусти (синдикални картици,специјални картички за попуст итн.), односно можно е да се користи само еден вид попуст.
Поените заработени со купување во продавницата можете да ги искористите во рок од 24 часа, додека поените заработени со купување преку Интернет се евидентираат на 20-тиот (дваесеттиот) ден од денот на внесувањето на сметката, или штом истече законскиот рок во кој е можно враќање на купениот предмет.
Поените може да се искористат најдоцна во рок од една година од датумот на купување, исклучиво во една од нашите продавници. Правото на трошење заработени поени е суспендирано за време на акциите во продавниците за малопродажба каде клиентите добиваат големо враќање на поени (поврат поголем од 20%) на картичката.
Какви придобивки имам со лојалти картицата на Д Спортска опрема ?
Моментално купување - рефундирањето се пресметува врз основа на износот на вашето тековно купување. При купувањето во малопродажните објекти, процентот на моментално враќање поени се добива врз основа на износот на тековното купување, додека при купувањето преку Интернет се добива врз основа на износот на поединечниот производ. Дополнително враќање може да биде од 3-10%
Како се одредува категоријата на лојалти картицата?
Категоријата на картицата се одредува врз основа на износот на куповината направена во претходните 365 дена. Во зависност од категоријата на картичката, поврат поени кој може да биде од 3-10%
ИЗНОС НА КУПУВАЊЕ | КАТЕГОРИЈА НА КАРТИЦА | ПОВРАТ |
ДО 10 000 денари | SILVER | 3% |
преку 10 000 денари | GOLD | 6% |
преку 25 000 денари | PLATINUM | 10% |
Како можам да знам колку поени имам на лојалти картицата?
Почитувани, ако сте ја поврзале вашата картичка со вашиот налог на нашиот сајт, можете да го проверите моменталниот број на поени во секое време на вашиот профил. Доколку немате налог на страницата, состојбата на поени на вашата картичка може да ја проверат колегите на касата, во кој било малопродажен објект, како и операторите во контакт центарот. Подгответе ја вашата картичка и јавете се на 02/3070176.
Нарачав патики, стигнаа пред една недела, но поените уште не ми се на картичката. Зошто?
Поените заработени со купување во продавницата можете да ги искористите во рок од 24 часа, додека поените заработени со купување преку Интернет се евидентираат на 20-тиот ден од денот на внесувањето на сметката, или штом истече законскиот рок во кој е можно враќање на купениот предмет.
Мислам дека ми фалат поени на мојата лојалти картица. Како можам да го проверам тоа?
Почитувани како што е наведено во правилникот за користење на лојалти картица , секој корисник има право да бара увид во историја на купување во својата лојалти картица . Захтевот се поднесува писмено, по е-маил [email protected]. Потребно е да се препрати бројот на картичката, името и презимето и телефонскиот број на сопственикот на картичката. Одговор ќе биде испратен на вашата e-mail адреса најдоцна во рок од 10 работни дена.
Може ли да платам за нарачка на веб-страницата со поени што ги имам на картичките?
Почитувани, како што е наведено во правилникот за користење на лојалти картицата, при онлајн купување е можно само собирање на поени, за жал не може да се плати со нив на сајт. Со поените што ги имате на картичката, можете да платите за избраните производи кога купувате во малопродажните објекти.