Најчесто поставувани прашања

КОНТАКТ ЦЕНТАР – Подршка на корисници

Како можам да ги добијам информациите кои ми се потребни ?
Почитувани, потребните информации можете да ги добиете со јавување во нашиот контакт центар на +389023070176 . Оваа услуга е бесплатна. Можете исто така да не контактирате преку разговор на нашата facebook страна или преку е-пошта onlinemk@djaksport.com.

Кое е работното време на контакт центарот?
Почитувани, работно време на контакт центарот е во работни денови од 09 до 16 часот и сабота од 10 до 14 часот. Не работиме во недела.

МАЛОПРОДАЖНИ ОБЈЕКТИ

Какво е работното време на вашите продавници?
Почитувани, нашите продавници за малопродажба немаат исто работно време. На самата страница, во делот ДУЌАНИ, можете да проверите какво е работното време во продавницата каде што набавувате спортска опрема. Само кликнете на местото и адресата на продавницата и ќе ви бидат прикажани работното време во работните денови, сабота и недела. Ако ви е полесно, јавете се на нашиот контакт центар и операторот ќе ви ги обезбеди потребните информации.

Дали цените во продавниците се исти како и цените на онлајн страницата?
Почитувани, попустите односно цените прикажани на страницата се однесуваат исклучиво за нарачки преку страницата. Онлајн продавницата е специјална продажна единица и акциите на страницата и во продавниците често се разликуваат. Ако сакате да купувате во некоја од нашите продавници, користете ги акциите што се актуелни во продавницата и кои ви ги презентираат нашите вработени.

Дали можете да го пратите производот што ми треба во друга продавница?
Почитувани, за жал, ова не е можно веќе долго време, затоа што трансферите помеѓу дуќаните се откажани.Сите производи кои ве интересираат, а не се достапни во продавницата во која обично пазарувате, може да ги нарачате како онлајн нарачка и истата да ви пристигне на домашна адреса. Рок на испорака е од 3-5 работни денови.

Купив јакна за дете, но таа е мала, што можам да направам ?
Почитувани, ако ја менувате само големината на производот, замената можете да ја направите во која било од нашите продавници со фискална сметка.

Добив тренерка купена од вас како подарок. Имам сметка и сакам да ја заменам за патики. Дали можам да го сторам тоа во која било продавница?
Почитувани, доколку сакате да го замените купениот производ со друг, потребно е да ја посетите продавницата каде е што е купец производот. Поради изработка на налог за корекција, не постои можност да се изврши замена во било кој наш дуќан.

Како да знам какви големини се нудат?
Почитувани ,целосната понуда е прикажана на страницата. До сликата на секој производ, десно, имате избор на достапни големини. Прикажани се големини во САД. Кога ќе го поставите курсорот на квадратот со број и ќе се претвори во црвена боја, европската големина ќе биде прикажана во загради. Големините што не се прикажани, за жал ги немаме во залиха. Ако сакате повеќе информации за големини, кликнете СПОРЕДИ ГОЛЕМИНА и пронајдете ја саканата големина и должина во табелата што се отвора. Доколку сакате да ја посетите продавницата која го има посакуваниот модел, одберете ја потребната големина, потоа кликнете на белото квадратче со назив НАЈДИ ВО ПРОДАВНИЦА и ќе се наведе список на продавници кои го имаат тој модел во потребната големина.

Како да ја одберам вистинската големина на тренерките, кога на вашата интернет страна не се истакнати димензиите или обемот и должината на нозете и горниот дел?
Почитувани, за жал, не ги добиваме овие информации од производителот. Наш совет е да се потпрете на големината која обично ја купувате. Се разбира, ако нарачката не ви одговара, можете да направите промена во најблиската продавница или да се јавите во контакт центар, така што операторот може да ја организира замената преку курирската служба.

Се случува страницата да посочи дека моделот по големина што ми треба е достапен во одредена продавница, но кога ќе одам таму, излегува дека тоа не е точно. Како можам да бидам сигурен?
Почитувани, страница се ажурира 5 пати во текот на секој ден. Нагласените податоци се последни достапни. За жал, не е можно да се ажурира страницата во секое време, по секоја направена продажба во нашите продавници или по секоја нарачка добиена преку страницата. Поради оваа причина, на дното на страницата е објавено известување дека не гарантираме дека сите информации се целосно точни. Се разбира, секогаш имате можност да го нарачате посакуваниот производ и истиот да биде доставен до вашата домашна адреса.

Кои се опциите за плаќање во вашите продавници?
Почитувани во малопродажните објекти на Д-Спортска опрема, покрај готовина, можно е и плаќање на одложено, како што следува:

  • Со кредитни картици на рати, на Стопанска Банка и НЛБ Тутунска Банка ( на 6 рати доколку се работи за артикли кои се на попуст и на 12рати доколку се работи за артикли кои се без попуст)
  • Со DINERS картица на 6 рати со 1% камата
  • Преку административна забрана, на 5 месечни рати, доколку вашата компанија има договор за деловна соработка со Д-Спортска Опрема

Нарачки

Како можам да нарачам производи од страницата?
Почитувани, производи од страницата можат да се нарачаат на неколку начини. Првиот е да направите нарачка директно на самата страница. Ако сè уште не сте се регистрирале, прво треба да го сторите тоа. Кога успешно се регистрирате, потврдата за регистрација ќе се испрати на вашата e-mail адреса. После тоа, треба да се најавите на страницата и едноставно да го додадете предметот во кошница и да ги следите другите чекори за да ја завршите нарачката. Е-поштата што ја наведовте за време на регистрацијата ќе добие потврда за нарачката, со број на нарачка (односно ИД број), што е потврда дека добро сте ги следеле сите чекори. Можете да направите нарачка со повикување на контакт центарот на телефонскиот број +389023070176 Операторите ќе запишат кој производ го сакате и информациите за испорака. Во тој случај, подгответе го точниот код на артикалот што се прикажува на страницата за да може операторот да запише што сакате. Третиот начин е да ни ја испратите вашата нарачка преку е-пошта callcentarmk@djaksport.com Ве молиме, испратете ни ги потребните информации, за да може вашата нарачка да се реализира: - Кодот на производот - Големина - Име и презиме на примателот - Адреса на доставување - Мобилен контакт телефон Последниот начин е да нарачате преку порака на нашата facebook страна. Во тој случај, потребно е да ни ги дадете потребните информации за нарачката. Сè што ви треба е наведено за нарачка преку е-пошта.

Кога сакам да се регистрирам на страницата, треба да ги внесам моите е-пошта и лозинка. Дали е неопходно да ја внесам лозинката за пристап до е-поштата?
Почитувани, треба да креирате лозинка што ќе се користи за пристап до нашата страница.

Бев регистриран на страницата, но ја заборавив лозинката. Можете ли да ми помогнете?
Почитувани, треба да отидете во полето за најавување и да ја изберете опцијата заборавена лозинка. На вашата е-пошта ќе добиете порака преку која можете да ја промените вашата лозинка.

Како да знам дали добро нарачав?
Почитувани, доколку нарачате нешто директно од нашата страница, доказ дека добро нарачавте е потврдата што пристигнува во вашата е-пошта, како ПОДАТОЦИ ЗА ВАШАТА НАРАЧКА. Уште еднаш можете да проверите дали сите информации што ги дадовте се точни и ќе го добиете и бројот за идентификација на нарачката(односно ИД број на нарачка). Ако потврдата за нарачката не пристигнала во вашето поштенско сандаче INBOX, задолжително проверете го СПАМ или ЈУНК поштенското сандаче, каде добивате спам. Ако не сте ја добиле поштата, тоа значи дека сте прескокнале чекор и дека нарачката не е точна. Вратете се на страницата и проверете дали избраната ставка е сè уште во корпа. Ако е така, отворете ја корпата и повторете ги другите чекори. Ако ви треба помош, јавете се во нашиот контакт центар и операторите ќе ви помогнат при нарачката. Друг начин да проверите дали нарачката е успешна е да одите на вашиот профил на нашата страница и да го изберете делот ИСТОРИЈА НА КУПУВАЊЕ од достапното мени. Сите нарачки направени по таа нарачка се запишуваат таму.

Како можам да бидам сигурен дека нема да добијам оштетен производ?
Почитувани, компанијата Д-Спортска Опрема, од чија страница нарачувате, е многу години на нашиот пазар и ги гарантира сите испораки од онлајн продавницата. Секој производ се прегледува пред пакувањето и испораката на адресата на клиентот. Ако ви се чини дека сте незадоволни од производот или забележите дефект што го пропуштиле нашите вработени, можете да контактирате со колегите во најблиската продавница или да се јавите во Контакт центарот.

Јас направив нарачка преку страницата минатата ноќ, но сфатив дека ми треба поголем број. Можете ли да го промените тоа ?
Почитувани, за жал не сме во можност да ја промениме вашата нарачка. Подгответе ид број на нарачка, јавете се во контакт центарот и операторот ќе провери колку е достигнато процесирањето на вашата нарачка. Ако постои можност, тие ќе ја откажат нарачката за да можете да направите нова. Инаку, потенцираме дека во рок од 14 дена можете да го замените купениот производ, за друга големина или друг модел во која било од нашите продавници или со помош на операторот во центарот за контакт.

Направив нарачка во која има 2 производи, но ми стигна само еден производ, а притоа не добив известување дека некој производ не може да ми се испорача.
Почитувани, доколку вашата нарачка се состои од повеќе артикли, и во рок од три дена не сте известени дека некој производ од нарачката ви е одбиен, тоа значи дека производите не се достапни во еден дуќан, па ви се распоредени во два различни дуќани ( пример Д-Спорт Тетово и Д-Спорт Куманово), па производите ќе ви стигнат како две посебни пратки.

Може ли да ја откажам нарачката и како?
Почитувани, доколку сте се премислиле во врска со нарачката која сте ја направиле кај нас, треба да го подготвите ИД бројот на нарачката и да се јавите во нашиот контакт центар. Операторот ќе провери дали е можно да се откаже нарачката. Не постои временски рок во кој можете да го сторите тоа, но ве молиме контактирајте нè што е можно побрзо, бидејќи често обработката на нарачката се комплетира во рок од неколку часа и пакетот се предава на курирската служба, така што откажувањето е тогаш невозможно.

Кога го нарачав производот на вашата страница, истиот беше достапен, а сега добивам известување дека го немате производот за испорака. Како е тоа можно ?
Почитувани, нашата страница се ажурира неколку пати во текот на денот. За жал, не постои можност да се ажурира во секое време, по секоја нарачка или купување во нашите продавници. Поради оваа причина, на дното на страницата има забелешка во која се вели дека сите прикажани артикли се дел од нашата понуда, но не значи дека тие се достапни во секое време. Сите нарачки се обработуваат според редоследот по кој нарачуваат клиенти, сè додека го имаме побарано во залиха. Исто така, може да се случи при прегледот на производот, колегите да утврдат дека предметот е оштетен и дека од таа причина не е за испорака.

Добив известување дека предметот што ми се допаѓа и што го нарачав не е достапен за испорака. Сепак, кога ја посетувам страницата, сепак стои дека го имате на залиха. Дали треба да направам нова нарачка?
Почитувани, ако сте добиле известување дека предметот што сте го нарачале не е достапен за испорака, тогаш тоа е навистина така. Причината зошто сè уште може да се најде на страницата е тоа што се уште е на залиха во продавницата, но е или на резервација за клиент или колегите при прегледот утврдиле дека има некоја оштета самиот производ. Затоа, ве советуваме да погледнете други модели од нашата понуда.

Ако нарачам од страницата, како можам да платам?
Почитувани, ако порачате еден од производите од нашата веб-страница, можете да изберете како начин на плаќање:

  • готовина, при испорака или при преземање од курирската услуга, што значи плаќање исклучиво во готово
  • уплатница или плаќање по електронски пат или на шалтер на поштата или на некоја од банките, па може да си го подигнете производот од нашите дуќани
  • Платежни картички Visa, MasterCard, Maestro и American Express одобрени од банка за плаќање преку Интернет.

Одбрав да плаќам со картичка и после тоа добив известување дека го немате производот за испорака. Кога ќе ми се вратат парите на мојата сметка?
Почитувани, кога ќе го одберете начинот на плаќање со картичка, средствата во висина на вашата нарачка се резервирани на вашата сметка. Само кога ќе завршиме со обработката на нарачката, односно кога ќе добиеме потрвда од дуќанот дека го имаме она што го сакате на залиха и направиме фактура, ќе се изврши плаќање. Доколку не е можно да се изврши испорака, ве информираме за тоа, а исто ја информираме и Банката за да може да ви се вратат резервираните средства на сметка .






Испорака

Колку е рокот за испорака ?
Почитувани, рок за испорака на нарачката е од 3 до 5 работни дена. За жал, не сме во можност да го прецизираме точниот ден и времето на испорака, затоа што тоа не зависи само од нас, туку и од курирската служба. Во секој случај, можете да се јавите во контакт центарот и операторот ќе изврши проверка и ќе ви даде попрецизни информации за тоа до каде е вашата нарачка. Ако сте направиле нарачка преку страницата, подгответе го идентификацискиот број за нарачката(односно ид бројот на нарачка).

Која курирска служба ја прави испораката?
Почитувани, соработуваме со курирската служба Еко Логистик, која испорачува во работните денови од 8 до 16 часот. На денот на испорака, тие ве контактираат на телефонскиот број што сте го оставиле во нарачката за да обезбедите да има лице на адресата што може да го подигне пакетот. Доколку забележите дека има оштетување на пакетот кога ќе ја подигнете пратката од курир или ако има несовпаѓање во износот на уплатата, ве молиме одбијте да ја прифатите пратката и веднаш повикајте го контакт центарот, така што операторот може да ги направи потребните проверки и корекции доколку е потребно.

Што се случува ако не сум на адреса кога ќе пристигне курирот?
Почитувани, доколку не сте на адреса кога ќе пристигне курирот, тие ќе ве контактираат на телефонскиот број што го оставивте за контакт, со цел да се организира испорака за следниот ден. Ако никој не е на адреса следниот ден, пакетот ќе ни се врати.

Може ли да го отворам пакетот и да го пробам нарачаното, па ако не ми одговара, веднаш да го вратам на курирот?
Почитувани, за жал такво нешто не е можно. За да може курирот да ви го достави пакетот, потребно е да го платите прво. Ако нарачката не ви одговара, можете да контактирате со колегите во најблиската продавница или да се јавите во контакт центарот.

ЗАМЕНИ И ПОВРАТ СРЕДСТВА

Ги добив патиките што ги нарачав, но големината не ми одговара. Дали можам да заменам?
Почитувани, се разбира дека можете да го замените предметот што сте го нарачале преку Интернет, под услов тој предмет да не е користен и е во оригиналното пакување. Замената можете да ја направите во рок од 14 дена од денот на приемот на пакетот. Најефикасен и најбрз начин е да ја посетите најблиската продавница на Д-Спорт, да го донесете артиклот што не ви одговара и фактурата што ја добивте со производот, а нашите колеги ќе випомогнат. Ако имаат големина што ви одговара, тие ќе ја заменат на лице место. Ако не го сторат тоа, тие можат да порачаат соодветна големина, која ќе пристигне на вашата домашна адреса во рок од неколку работни дена. Дефинитивно постои можност да се замени предметот со друг. Друга опција е да се јавите во нашиот контакт центар и ќе организираме курирска служба да дојде и да го преземе производот што не ви одговара, па кога ќе стигне производот кај нас ве контактираме и ја вршиме замената. Прво треба да ви најавиме замена, па вие ја контактирате курирската служба да се договорите кога да ви ја преземат замената. Во случај на замена на нарачаниот производ преку курирската служба, вие ќе ги сносите трошоците за испраќање на нарачката што ја враќате и замената може да трае од 7 до 10 дена.

Може ли да се врати нарачката?
очитувани, ако предметот што сте го нарачале не ви одговара и не сакате за возврат ништо друго, можете да го вратите, а ние ќе ви ги вратиме парите. Разбирливо е дека предметот морате да го вратите само неискористен во оригиналното пакување. Можете да го вратите производот во рок од 14 дена. Најефикасен и најбрз начин е да ја посетите најблиската продавница на Д-Спорт, да го донесете артиклот што не ви одговара и фактурата што ја добивате со производот, а нашите колеги ќе ви помогнат при замената. Ве молиме, не го праќајте производот за замена без договор со нашите вработени. Нагласуваме дека за производ кој е купен преку онлајн продавница парите се враќаат исклучиво на трансакциска сметка, затоа е потребно да го подготвите бројот на сметката при посета на продавницата или да се јавите во контакт центарот. Крајниот рок за поврат на средства е 14 дена.

Д-Спорт LOYALTY картица

Како можам да ја добијам вашата картичка?
Почитувани, може да добиете картичка за лојалност на на два начина. Првиот е да контактирате со колегите во која било продавница на Д-Спортска опрема и побарајте им образец за loyalty картица. По пополнувањето на образецот за апликација, колегите ќе ви издадат картичка. За да можете да ги искористите придобивките од членството, неопходно е да ја покажете вашата картичка пред колегите при исплатата во нашите продавници. Втората е да го пополните формуларот за апликација преку Интернет, на нашата веб-страница, доколку сте регистриран корисник. Може да аплицирате за картичката кога сте најавени на страницата со вашиот налог. Треба да отидете во достапното мени и да ја изберете опцијата за картичка за лојалност. При пополнување на образецот на апликација, треба да оставите основни информации - име и презиме, адреса на живеење, е-пошта, телефонски број. Картичката ќе биде во електронска форма . Како можам да ја поврзам мојата картичка? Почитувани, треба да се најавите на нашата страница со вашата сметка. Потоа изберете картичка за лојалност од достапното мени на вашиот профил и внесете го бројот на вашата картичка. После тоа, секоја нарачка направена преку тој налог ќе биде евидентирана на картицата која е поврзана за тој налог.