Упатство за loyalty картица
ДЕЛТА СПОРТ ДООЕЛ дизајнираше програма за лојалност за сите свои клиенти. Членството е бесплатно и се реализира исклучиво на лично барање. Секое возрасно лице кое престојува во Република Македонија и кое ги става на располагање задолжителните податоци наведени во формуларот за апликација може да стане корисник на Д-Спорт лојалти картица. На сопствениците на Д-Спорт лојалти картички им се даваат посебни поволности само за членовите на клубот, попусти на одредени групи на артикли, како и редовни известувања за новости, промоции, попусти и ексклузивни понуди за членовите на клубот. Сите поволности наменети за сопствениците на лојалти картички се рекламираат во продажните места и на официјалната веб-страница на ДЕЛТА СПОРТ ДООЕЛ - www.dsport.mk каде што можете да се запознаете со тековниот правилник во секое време. За да можете да ги реализирате придобивките наменети за членовите на клубот при купување преку Интернет, потребно е вашата сметка на страницата да биде поврзана со Д-Спорт лојалти картицата. Процесот на поврзување или примена е едноставен и се состои од неколку чекори.
1. 1.Неопходно е да сте регистриран корисник на страницата и да сте најавени, односно логирани со вашиот налог (маил адреса и лозинка која сами ја креирате). Тогаш имате можност да пристапите до вашиот кориснички панел. Горе во десниот ќош кликате на поле картичка за лојалност.
2. Имате две опции на оваа страница:
2А. Првата опција е, ако веќе имате Д-спорт лојалти картичка, затоа што аплициравте за тоа во некој од нашите продажни места со пополнување на образецот за апликација за лојалти со колега на касата и физички поседувате лојалти картица. За да ја поврзете лојалти картицата која веќе ја поседувате со вашиот налог на нашата страница, треба да го внесете бројот на задната страна на картичката, под бар-кодот, во делот “Поврзи ја картичката за лојалност”. Потоа кликате на поле ДОДАДИ ЈА КАРТИЧКАТА.
2Б. Втората опција, која се наоѓа на дното на истата страница, е за оние клиенти кои, до сега, не беа членови на клубот или сопственици на Д-Спорт лојалти картицата . Во тој случај, треба да ги пополните потребните информации: име, презиме, име на еден родител(ова поле не е задолжително затоа автоматски ќе биде пополнето од наша страна ) , датум на раѓање (важно е да се напомене датум на раѓање не пишувате, туку избирате од дадениот календар ) адреса, град ( исто избирате град во понуденото мени ), телефонски број. Конечно, потребно е да се запознаете со условите за користење на картичката или правилата на програмата за лојалност и да обележите дека се согласувате со правилата . После тоа, кликате на поле НАПРАВИ КАРТИЧКА.
3. На истата страница, ќе биде напишано известување дека успешно сте се поврзале или аплицирале за Д-Спорт лојалти картица.
4..Електронската Д-Спорт лојалти картица ќе биде на вашиот профил за брзо време. Само освежете ја страницата, за повторно да влезете во вашиот кориснички панел, во делот Картичка на лојалност. На страницата ќе биде прикажан бројот на вашата картичка, колку поени имате на располагање, која е категоријата на вашата картичка, колку недостасуваат за следната категорија, како и датумот и точното време на поврзување на картичката со сметката.
5. Истовремено и на маил ќе добиете потврда за успешно изработена картица и број на картица .
Уште еднаш напоменуваме дека во случај на апликација преку Интернет за Д-Спорт лојалти картичка, таа се добива исклучиво во електронска форма. За да можете да ја користите Лојалти картичката во нашите продажни места, да остварите право на поврат или да собирате поени или да ги трошите веќе добиените поени, потребно е да им кажете на нашите колеги на каса дека ја поседувате картичката, најавете се на нашата страна со вашиот налог и покажете им ја електронската картичка. Друга опција е да направите скриншот од вашата картичка што ќе им го дадете на колегите за преглед. Датумот и времето на поврзување на картичката со сметката е исклучително важна, бидејќи од тој момент, секоја нарачка што ја создавате на страницата се запишува на картичката и износот што ви недостасува за следната категорија ќе биде помал. Реализираниот поврат или добиените поени се евидентираат на картичката и затоа ви се достапни на 20-тиот ден од денот на куцање на сметката , поради законскиот рок од 14 дена за замена или враќање на нарачаната ставка. Ако користите право на замена, добивате поврат на наведените поени за ставката што ја избравте за замена, на 20-тиот ден од денот на внесување на новата фактура. Ако го искористите правото на враќање на нарачката, го губите правото на поврат на бодовите. Важно е да се нагласи дека има и понудени модели чиешто нарачување не резултира со поврат поени на вашата картица. За секој производ на страницата, јасно е наведено дали има поврат на поени и колку поврат поени добиваат купувачите чиј налог е поврзан со лојалти картицата во моментот на нарачување .
Во случај за одреден производ да не е наведено колку поврат поени се добиваат, тоа значи дека со нарачка на тој производ не добивате поврат поени. Ако има нешто што не е наведено во овој прирачник или ви треба дополнително појаснување, можете да не контактирате на +389023070176 и операторот ќе ви помогне.